20090607

Efes Pilsen'i Soğuk İçiyoruz

TYSD'nin gala yemeği nedeniyle canlı canlı izleyemedim maçı. Sonucundan da haberim yoktu. Gece geç saatte eve gelince hemen FB Tv'yi açtım. Şansımı seveyim, maç banttan veriliyordu. Çayımı kuruyemişimi hazırlayıp izledim maçı. Bütün yorgunluğumu alıyor bu renkler.

Maçın tamamını anlatmaya gerek yok. Evimize 2-0 dönüyoruz. Abdi İpekçi'de işlerini bitiririz. Her şey bir kenara, Mrsic sen nasılbir insansın ? Sen ne mükemmel bir kaptansın hocam ? "Hadi bakayım gençler evinize dağılın" konulu son saniye üçlüğü neydi öyle ?

Mutluluktan televizyona sarıldım be adam!

3 yorum:

canarino giallo dedi ki...

sabah Tuborg maçtan sonra Efes içtim :) tesadüf

maça ucundan bakayım derken kendine bi sandalye çeken Fenerbahçeliliğimin kaynağı vardı yanımda
o olmasa ben neye sarılacaktım Allah bilir :D

o6kara dedi ki...

:D:D televizyona sarılma olayım yine iyi. daha önce perdeye sarılmışlığım var. akli denge olmayınca işte.. :D:D

efesliler dedi ki...

Vaktiyle amma büyük konuşulmuş burda:)