20090521

Show Tv ve Banttan Yayınlanan Kupa Töreni


Yazıklar olsun mu diyeyim, ana avrat söveyim mi bilmiyorum. Son uefa kupasının da içine ettiler saygıdeğer televizyoncularımız. Maç biter bitmez reklama girdiler. Tamam dedim bir reklam verip dönerler stadyuma. Neredeyse 10 dakika reklam mı olur? Reklam sonunda da spiker sanki bilmediğim bir şeymiş gibi "Shakhtar kupayı birazdan alacak" dedi ve tekrar reklamlara bağlandılar.

Bu mu yani televizyonculuk? Millet yabancı kanallardan töreni izledi, sonra bir baktı ki Show Tv yeni veriyor. Başka nerede vardır acaba böylesine önemli bir organizasyonun kupa törenini banttan yayınlamak? Yazıklar olsun.

Anlatacağınız maça, yorumcu diye yanınıza oturttuklarınıza, şerefsiz ve paragöz beyinlerinize lanet olsun.

1 yorum:

mcD dedi ki...

Okurken ben sövmüşüm kadar rahatladım. Birisi maç öncesi tribünleri göstermez, birisi taraftarın sesini kısar da bari bunda yapmayın kupa töreninin gösterilmesinin amacı oradaki coşkuyu insanlara yansıtmaktır, 10 dakika reklamdan sonra heves mi kalır adamda? Yoksa ben hayal de edebilirdim lucenin metal'i havaya kaldırdığını bu kadar dallamalık olmaz!