20090423

Fenerbahçe 82 - 72 Galatasaray


"Avrupa'da kupa alıyoruz, buraya gelip size ik defa yeniliyoruz. Bu nasıl iş anlamadım." Galatasaraylı sevdiğim bir dostum bu maçı salona gidip izlemiş. Eve döndüğünde bana söylediği ilk cümle bu oldu. Play-off yarı final ilk maçını Kanaryalar kazanarak seride durumu 2-0'a taşıdı. Geçen günlerde de kupa finalinde Galatasaray'ı mağlup ederek arka arkaya 6. kupamızı kazanmıştık. Lig şampiyonluğunda da iyi gidiyoruz. İlk devreyi Galatasaray önde kapasa da, kızlar üçüncü periodda kendilerine geldiler ve 14-0'lık bir seri yakaladılar. Son perioda Galatasaray iyi başlasa da Fenerbahçemiz iyi oyununu sürdürdü ve maçı kazandı.

Serinin ikinci maçı 25 Nisan'da Ayhan Şahenk Spor Salonu'nda. Yenersek finaldeyiz. Yenilirsek seri devam edecek. Pek devam edeceğini sanmıyorum. 25 Nisan'da final kesin diyorum.

Hiç yorum yok: